piątek, 15 stycznia 2016

Prolog

Weszłam na bardzo popularny portal; Twitter. Przejrzałam powiadomienia i jedno szczególnie rzuciło mi się w oczy.
@Louis_Tomlinson zaczął cię obserwować.
Weszłam na jego profil i od razu zobaczyłam, że jest zweryfikowany. Pooglądałam parę jego tweetów i pomyślałam, że może być zabawnie. Ja go nawet o follow nie prosiłam, wisi mi to.
Poszłam do salony gdzie siedziała w okularach i laptopem na kolanach, moja kochana przyjaciółka Madison.
-Hejka - rzuciłam. Blondynka tylko na chwilkę podniosła wzrok z laptopa i od razu wróciła do pracy.
-Mam sprawę. - powiedziałam a Madison ponownie odwróciła wzrok z laptopa na mnie. Akurat kiedy chciałam się jej zapytać, to przerwał mi dźwięk mojego telefonu. Zmarszczyłam brwi; nie wiedziałam kto by mógł do mnie pisać.
Westchnęłam i wzięłam do ręki mój telefon. Wiadomość z Twittera. Dziwne, nikt do mnie nie pisze, bo nie lubią mnie za moją 'szczerość'. Niestety, prawda boli.

@Louis_Tomlinson: Hej :)x

@luuvmymineex: yy, hej?

@luuvmymineex: Znamy się?

@Louis_Tomlinson: To ty nie wiesz kim ja jestem? lol

@luuvmymineex: No nie za bardzo.. Właśnie miałam się przyjaciółki zapytać, ale jak widzisz mi przerwałeś :))

@Louis_Tomlinson: Dobra a ty kim jesteś?

Powiedzieć mu czy nie powiedzieć?
-Madison, kto to Louis Tomlinson? - zapytałam jej, a ta spojrzała na mnie wielkimi oczami
-Nie wiesz? - pokręciłam głową. Zachichotała - Louis Tomlinson to światowej sławy piosenkarz. Śpiewa w zespole.. - poklikała coś na laptopie i znowu się do mnie odwróciła - One Direction - uśmiechnęła się. Na moją twarz złośliwy uśmieszek. Pobawimy się Panie Tomlinsonie.

@luuvmymineex: Jestem tą, przed którą ostrzegali Cię rodzice, kiedy byłeś mały.

Widziałam, że przeczytał. Niestety nie odpisał. Ciekawe czy z przerażenia czy najnormalniej w świecie był zajęty.
________________________________________

#dymmmff


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz